מחפשים חופשה חלומית?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    טיולי משפחות לקרואטיה וסלובניה

    טורקיה איי יון וסופיה הם יעדים מוכרים ומבוקרים , באי בראץ' שבקרואטיה ביקרת?
    קרואטיה-טבע מדהים ביופיו ומרתק.יעד תיירותי שמציע ים ,יאכטות ,אטרקציות ימיות ,נופים מרתקים, כפרים קטנים ונהרות, טיולים לאורך החוף עם רכב או אופנוע. ניתן לשחות במי הים האדריאטי, לשוט ביאכטה, להתרשם מהנוף המרהיב ולבקר בחוף נודיסטים.אחת מתופעות הטבע בקרואטיה היא מפלי פליטוויצה הנשפכים אחד לשני, צמחיה מיוחדת ציפורים ופרפרים מיוחדים -לא ביקרת לא היית בקרואטיה.

    יעד מרתק נוסף הוא העיר דוברובניק הפנינה של קרואטיה ,עיר עתיקה חומה סביב לה פינות חמד ,מפרץ אוטנטי .כל שנשאר הוא לבקר וליהנות.

    סלובניה ממוקמת בחלקה הדרומי של מרכז אירופה, שוכנת בין האלפים והים התיכון וגובלת בהונגריה , קרואטיה, איטליה ואוסטריה. בסלובניה היא אחת המדינות הירוקות בעולם ומחצית משטחה הינו חורשות.ניתן למצוא צמחיה רבה והרים מושלגים כנגד חופי ים תיכוניים. מעיינות טרמליים, עיירות וטירות מימי הביניים, כפרים עתיקים וכנסיות גותיות שביחד משרים אווירה אגדתית קסומה. בסלובניה ישנו קשר תרבותי המושפע משכנותיה; איטליה, אוסטריה והונגריה וניתן למצוא סלובנים רבים הדוברים שפות רבות. סלובניה מושפעת במטבחה משכנותיה; ניתן למצוא שם פיצות טעימות לצד שפע של פירות ים ומבחר עצום של דגים. מבחר רב של לחמים  ומאפים ויינות המתחרים ביינות הטובים בעולם. סלובניה מציעה מגוון פעילויות שיענו על כל חתכי הגילאים החל ממשפחות עם ילדים שתיהנינה משחייה בחופים המרהיבים, פארק מים, רכיבת אופניים ועד לספורטאים וטיילים מקצועיים שייהנו מדייג, טיפוס הרים, רפטינג, סירות קנו וקיאקים וכמובן חיי לילה פעילים החל מבלט, תיאטרון ואופרה ועד מועדוני לילה ובתי קזינו.

    רוצים לדעת עוד?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מבצעים ודילים חמים

      מחפשים את הטיול המושלם?

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום אתרים אורגני