מחפשים חופשה חלומית?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    טיולי משפחות לארה"ב

    טיול משפחות מתוכנן היטב יכול לעשות את ההבדל בין בלאגן מאורגן לחוויה שתיזכר הרבה מאוד שנים.

    בטיולי משפחות לארצות הברית, יש הרבה מאוד גורמים שיש לתאם ביניהם, להכין אותם, להתכונן לקראתם וללמוד.טיול משפחות מצריך הזמנה של כרטיסי טיסה, השכרת רכב, הזמנת מקומות לינה, קניית כרטיסי כניסה מראש למופעים או אטרקציות , מסלול מסודר הכולל את האתרים והמקומות בהם רוצים להיות ולבלות. למעשה, משפחה יכולה לתכנן לבד טיול משפחתיי. ניתן להזמין היום טיסות ורכבים באינטרנט וכן בתי מלון ואף כרטיסים , במידה ותתקלו בבעיה, בצורך להתאים המשאלות הרלוונטיות למשפחה שלכם, לשנות התאריכים בהם אתם נוסעים ותצטרכו עזרה ומענה, האינטרנט לא יענה, לא יפתור לכם בעיות ולא יציל אתכם מטעויות ותקלות שיכולות לעלות כסף רב. כפי שלא תחתמו חוזה חשוב ללא שירותיו של עו"ד, ולא תבנו בית ללא שירותיו של אדריכל או מהנדס , לא תצאו לחו"ל לטיול בעל עלויות גבוהות ,בלי להיעזר בשירותיו של סוכן נסיעות מקצועי ומנוסה, שימקסם את ההנאה שלכם וימזער טעויות ועלויות מיותרות. כאן אנחנו נכנסים לתמונה , סוכני הנסיעות של פאנטורס.צברנו ניסיון רב בטיפול במשפחות ,שנסעו דרכנו , בתכנון ובבניית המסלול , בהזמנת הטיסות ,השכרת הרכבים ובתי המלון. סוכני הנסיעות של פאנטורס מקצועיים, בעלי ידע נרחב ושנות ניסיון רבות. משרד הנסיעות פאנטורס מתמחה בטיולי משפחות לארה"ב.

    • הזמנה וכרטוס טיסות סדירות לארה"ב
    • הזמנת בתי מלון המתאימים למשפחות בכל רחבי ארה"ב
    • השכרת רכבים גדולים המיועדים לטיולי משפחות

    בתי מלון בארה"ב:

    בארה"ב, מספר רשתות גדולות של מוטלים ובתי מלון ברמות שונות, חלקם למטיילים בתקציב וחלקם למחפשים יוקרה ופינוק וחלקם אף משלבים בין השניים – מחיר טוב ורמה גבוהה. בארה"ב מאוד חשוב מיקום המלון, חשוב שיהיה מרכזי באזורים מסוימים, בפריפריה באזורים אחרים, הכל תלוי בעיר בה לנים. חשוב לשים לב שהמלון לא נמצא בשכונה מסוכנת או באזור מאוד מרוחק שההגעה אליו קשה מבחינת תנאי הדרך. בנוסף, חשוב שמלון יתאים לצרכי המשפחה, האם כולל א. בוקר? כמה מיטות בחדר? האם יש מיטה נוספת לאדם חמישי? אולי מיטת תינוק אם יש צורך, האם יש מטבח או מטבחון? האם החדר מותאם לנכים? וכו'. במוטלים ובתי מלון רבים בארה"ב, ניתן לפגוש מה שנקרא "פשפשי מיטה", סוכן טוב יודע לאן לא כדאי לשלוח את הלקוחות שלו ויודע לבדוק מראש איזה מלון הוא נקי ומסודר ואיזה לא מומלץ. סוכן טוב יודע למצוא בתי מלון בארה"ב וכן מוטלים בארה"ב במחירים טובים, סבירים שמתאימים לכל כיס וברמה גבוהה בכל הנוגע לניקיון, סדר, ארוחות, גודל החדרים וכדומה. אנחנו בפאנטורס, צברנו ניסיון וידע במשך שנים של עבודה מול מאות בתי מלון ומוטלים לאורכה ולרוחבה של ארה"ב ולכן יודעים מהם האזורים המומלצים ומהם בתי המלון והמוטלים אליהם כדאי להגיע עם המשפחה בארה"ב.

    רכבים בארה"ב:

    לכל משפחה הצרכים שלה בכל הנוגע לרכב בו ישתמשו לאורך הדרך, במהלך כל הטיול, שלרוב הוא מאוד ארוך. אנחנו בפאנטורס יודעים להתאים את סוג הרכב לכל משפחה, רכב שצריך להכיל תיקים, מזוודות והורים וילדים שצריכים מרחב במשך שעות של נסיעה ממקום למקום.

    כרטיסי כניסה לפארקים ואטרקציות בארה"ב:

    ארה"ב שופעת אטרקציות, פארקים ואתרי תיירות שבהם לרוב יש צורך בהזמנת קו קניית כרטיסים. למשפחה המטיילת עם ילדים מומלץ לרכוש מראש את כל הכרטיסים לאתרים / אטרקציות / פארקים בהם היא מתכננת לבלות על מנת להימנע מהלחץ של הרגע האחרון, על מנת להגיע מוכנים לכניסה, ללא צורך לעמוד בתורים ארוכים, לבזבז זמן יקר של פעילות או הצורך לשעשע את הילדים כל הדרך לקופה. ילדים יכולים להיות חסרי סבלנות ולעיתים, בעיקר בתקופות החופשות, העונות העמוסות, תורים ארוכים משתרעים בכניסות וזמן ההמתנה הוא ארוך. אתם יכולים להימנע מההמתנה הזו.

    טיולי משפחות המלצות

    רוצים לדעת עוד?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מבצעים ודילים חמים

      מחפשים את הטיול המושלם?

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום אתרים אורגני