מחפשים חופשה חלומית?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    קוסטה ריקה למשפחות

    קוסטה ריקה הוא יעד אקזוטי, מדהים ביופיו ואלו הם 10 הסיבות לבחור לטוס לשם:

    1. חופים:
      בקוסטה ריקה יש בערך 300 חופים שונים לאורך הפסיפיק והחופים הקריביים, ולכל חוף יש את הייחוד שלו, כגון בחוף אחד יש חול לבן, בשני שחור ואפילו חום. בחלקם תוכלו לשחות ולעשות שנורקלים ובאחרים תוכלו לגלוש על הגלים.
    2. חיות הבר:
      בצפון קוסטה ריקה נמצאת טורטוגרו, אחד מהכפרים הכי מרוחקים במדינה. היא נמצאת ליד הפארק הלאומי טורטוגרו, שם אפשר למצוא ציפורים, לטאות וזוחלים שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר במדינה. בטיולים מקומיים תוכלו לצפות בבקיעה של צבים וניסיון שלהם להגיע לים. באזור הצפון תוכלו לצפות גם בעצלנים, קופים, ראקונים, גיריות, לטאות, שממיות ואיגואנות. קוסטה ריקה גם ידועה כמדינה שניתן לצפות בה במעל 812 סוגי ציפורים שנמצאות שם.
    3. הרפתקאות ואתגרים:
      אם אתם חובבי אתגרים אז קוסטה ריקה היא לגמרי המקום בשבילכם. קוסטה ריקה היא מדינת המקור של האומגה שנותנת לכם לעוף דרך הג'ונגל כמו קופים. ניתן למצוא מגוון אטרקציות כגון אומגות, ראפטינג נהר לבן, קייאקים, צלילות, קפיצה מצוקים, צניחה חופשית וכמעט כל אטרקציית אקסטרים נוספת שתהיו מעוניינים בה.
    4. אוכל טעים:
      כמו בכל מדינה, לקוסטה ריקה יש את האוכל הייחודי שלה שמורכב בעיקר מאורז ושעועית. הרבה מהמנות שלהם משתמשות ברוטב סלסה מיוחד שהוא סוג של רוטב ברביקיו אבל לא. קשה להסביר את הטעם שלו וזה מה שהופך אותו למיוחד ובגלל זה אנשים אוהבים אותו וקונים אותו אפילו בשדה התעופה.
    5. יערות גשם:
      בערך %25 מהמדינה מכילה פארקים לאומיים ויערות גשם. תוכלו לקחת סיור רכבל בצמרת יערות הגשם עם מדריך מקצועי או לטייל בפארקים אחרים כמו בפארק הלאומי של מנואל אנטוניו שמציע סיורים רגליים מודרכים שיציגו לכם את בעלי החיים ומגוון המינים הרב שחי ביערות.
    6. הרי געש:
      אחת מהאטרקציות המרכזיות בקוסטה ריקה הוא 5 הרי געש ומעל 200 תצורות וולקניות. בזכות הרי הגעש קוסטה ריקה התברכה באדמה עשירה ופורייה שעוזרת לצמחייה לגדול. הרי הגעש והסביבה שלהם מאוד פופולאריים לרכיבה, קמפינג ורכיבת הרים. האזור הכי מפורסם הוא ארנאל, שהוא בגובה של מעל 1600 מטר. הר הגעש הכי גבוה הוא איראזו והוא בגובה של 3.5 ק"מ והוא מאוד פעיל. הפארק הלאומי של הר הגעש פואז הוא הפארק הכי מתויר במדינה.
    7. תיירות אקולוגית:
      קוסטה ריקה היא מדינה שדוגלת בפיתוח אקולוגי ושמירה על הסביבה ולכן תחום התיירות האקולוגית אצלהם מפותח מאוד. תוכלו למצוא מגוון מלונות שהם ידידותיים לסביבה ומפעילי תיירות שעוסקים בתחום.
    8. מגוון ביולוגי:
      בקוסטה ריקה קיימים מעל 850 זנים של מעופפים שהם 5 אחוז מהמגוון בעולם מה שהופך את קוסטה ריקה למקום פופולרי לצפייה בציפורים. הפארק הלאומי מנואל אנטוניו הוא אחד מהפארקים הכי מתויירים במדינה והוא הבית למעל 100 סוגים של יונקים, כולל הקוף עכביש הנדיר.
    9. שוקולד:
      בקוסטה ריקה, מכורים לשוקולד יכולים להתענג על "מאכל האלים", לגלות את ההיסטוריה שלו וגם לקחת טיולים מודרכים על טהרת השוקולד וללמוד איך מייצרים שוקולד וגם לטעום.
    10. מגורים מדהימים:
      בחופים הקאריביים אין ריזורטים ענקיים או רשתות של מלונות. מה שכן יש זה מלונות בוטיק, לודג'ים וצימרים מפנקים עם נוף.

    משרדנו בונה חבילות וטיולים תפורים אישית לקוסטה ריקה, דברו איתנו ונשמח לסייע

    רוצים לדעת עוד?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מבצעים ודילים חמים

      מחפשים את הטיול המושלם?

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום אתרים אורגני