מחפשים חופשה חלומית?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    העיר זאגרב (קרואטיה)

    זאגרב היא עיר הבירה של קרואטיה, בעיר נמצא המרכז השלטוני של המדינה אך גם המוקד התרבותי והכלכלי שלה. בזאגרב חיים כ- 1 מיליון איש. ברבות השנים עברה תהפוכות רבות, עת היתה תחת משטרים ושליטים שונים, אך בסופן, לאחר תלאות רבות היא הפכה לבירתה של המדינה. אפשר למצוא בה אתרים יפהפים, מוזיאונים, גלריות ואפשרויות בילוי וחיי לילה. זוהי עיר שוקקת חיים ותיירותית.

    אטרקציות שלא כדאי להחמיץ:

    קתדרלת מריה הבתולה וסטפן הקדוש (Zagrebačka katedrala)

    בין האטרקציות בזאגרב שכדאי מאוד לבקר בהן נמצאת כיכר מריה שבה שוכנת קתדרלת מריה הבתולה – אחד מסמליה המפורסמים של זאגרב. הקתדרלה, שאת צריחיה המתנשאים לגובה 105 מטר ניתן לראות כמעט מכל מקום בעיר, שרדה נזקים רבים מאז המאה ה-12, אז הייתה במקום כנסייה.

    ב-1880, רעידת האדמה הקשה שהכתה בקרואטיה גרמה גם לנזק קשה מאוד לקתדרלה, והמקום עבר שיפוץ נרחב על ידי מי שאחראי לתכנון העיר ולסגנונה הארכיטקטוני לאחר רעידת האדמה – האדריכל האוסטרי הרמן בולה, שהעניק לקתדרלה את סגנונה הניאו-גותי. בקתדרלה נמצאות יצירות מופת של אמנות ליטורגית כמו פסלי השליחים מן המאה ה-13 וה-14 או המאוזוליאום של הקרדינל אלסיוס סטפינאץ'.

    הגנים הבוטניים של זאגרב (Botanički vrt)

    הגנים הבוטניים של זאגרב הם פנינת יופי נדירה המשתרעת על פני כ-50 אלף מ"ר. בגנים נמצאים יותר מ-10,000 מינים וזנים של צמחי יבשה ומים, וסיור בגן הוא חוויה בלתי נשכחת שמבטיחה לכם בילוי מושלם באווירה רגועה וקסומה.

    תצפית ממגדל לוטרשצ'אק (Lotrščak)

    את התצפית הטובה ביותר לנופי זאגרב תוכלו לעשות במגדל לוטרשצ'אק, שנבנה במאה ה-13. את הפעמון שצלצל מדי ערב בצריח המגדל ובישר על סגירת שערי העיר מחליף ב-100 השנה האחרונות תותח היורה בכל יום בשעה 12:00. אתר מומלץ במיוחד כדי לחוש את היופי המיוחד של העיר.

    מלונות מומלצים בזאגרב:

    מלון שרתון בזאגרב – מלון פור פוינטס של שרתון פנורמה זאגרב ממוקם קרוב לאולם הספורט הפופולרי דום ספורטובה ואל האזור העסקי של זאגרב. המלון ממוקם במרכז כיכר ספורט 6 ק"מ מהיריד של זאגרב. מרכז העיר נמצא במרחק 20 דקות הליכה ותחבורה ציבורית זמינה גם היא. במלון פור פוינטס ישנה גם מסעדה אלגנטית המגישה מאכלים בינלאומיים ובר בלובי. תוכלו ליהנות מבתי הקפה האופנתיים הרבים שבאזור, ברים ומסעדות בקרבת מקום או צאו לגלות את מרכז העיר.

    רוצים לדעת עוד?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מבצעים ודילים חמים

      מחפשים את הטיול המושלם?

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום אתרים אורגני