מחפשים חופשה חלומית?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    קניות ושווקים בדובאי

    בדובאי יש מגוון קניונים ושווקים שמפוזרים בכל רחבי העיר.

    לכל קניון ברחבי העיר יש קטע משלו ואטרקציות משלו, להלן הקניונים המרכזיים:

    קניון האמירויות – Mall of the Emirates‬

    קניון האמירות Mall of the Emirates בגודל 220 אלף מטרים של חוויית קניות ובידור. בקניון יש הרבה אטרקציות לבילוי, כיף והנאה מעבר לקניות גם למבוגרים וגם לילדים. בקניון יש 3 קומות המשלבות אלמנטים עיצוביים בסגנון ערבי וים תיכוני. בקניון הזה תוכלו למצוא את המותגים הכי יוקרתיים בעולם ב-630 חנויות קמעוניות (כגון: ברשקה, מנגו, סטלה מקרטי, פוראבר 21, ויקטוריה סיקרט ועוד) 80 חנויות יוקרה (ביניהן: ברברי, סלין, קרטייר, לבוטין, קואץ', דיור, שנאל, ג'ורג'יו ארמני, דולצ'ה וגבנה ועוד ועוד), שמחכות רק לכם.

    קניון אאוטלט דובאי – Dubai Outlet Mall

    הבית של למעלה מ-1,200 מותגי האופנה ו-240 חנויות מאופנת מעצבי העל ופסגת האופנה העולמית.
    בקניון האאוטלט של דובאי הנמצא מחוץ לעיר תוכלו להנות מהנחות של עד 90% ברוב המותגים כחלק מהשאיפה של הקניון להיות יעד הקניות האולטימטיבי לתיירים ולתושבים המקומיים. הקניון מכיל בתוכו את מיטב המותגים הפופולריים מכל העולם כגון: גוצ'י, ולנטינו, מארק ג'ייקובס, כריסטיאן דיור, אלכסנדר מקווין, סטלה מקרטני, פראדה, מיסוני, קרולינה הררה, DKNY, מנגו, מאסימו דוטי, מקסקס, רודיאו דרייב, גאפ, בננה רפובליק, דיזל, אייזונה, באלי, אפטרשוק, גאפ, טימברלנד, ביבי, טומי הילפיגר , קנת קול, אדידס, קואץ', גס, ליוויס, נייק, פומה ועוד.

    קניון מרינה דובאי – Dubai Marina Mall

    הקניון יושב במרינה של דובאי במגדל בן ארבע קומות. בקניון כ-140 חנויות אופנה, מסעדות, אזור פעילות לילדים וסופרמרקט.
    זה המקום היחיד בכל אזור המרינה שמציע חניה חינם!! הקניון נמצא בסה"כ 20 דקות הליכה מטיילת דובאי היפיפייה ומחוף לג'ומיירה ביץ JBR המפורסם.
    מלון אדרס דובאי מרינה (Address Dubai Marina) מחובר ישירות למרכז קניות מרינה דובאי. דרך הלובי המלון תוכלו להגיע דרך מעבר ישירות לקניון. כמו כן גם נקודת היציאה של האומגה העירונית של דובאי נמצאת כאן בקניון.

    שוק מדינת ג'ומיירה – Souk Madinat Jumeirah

    שוק מדינת ג'ומיירה הפופולרי ממוקם בסמוך למלון הפאר בורג' אל ערב. תוכלו לרכוש ולהתרשם מבשמים, בדים, מזכרות ומסעדות. תשייטו בסירת אראבה בסגנון ערבי אותנטי בנחל דובאי באווירה רומנטית כמו בוונציה.
    השוק אינו פתוח כמו שאנחנו מכירים, הוא מקורה ומעוצב בסגנון מזרח תיכון מסורתי, שלוקח אתכם למסע קסום של תרבות עשירה בת אלפי שנים עם מבני אבן טבעית בצבע חול בהיר. נגיעות מודרניות מעצבות את המקום ופזורים בו ספסלים למנוחה בכל מקום.

    שוק הזהב בדובאי – Dubai Gold Souk

    שוק הזהב של דובאי פרוס על רובע שלם ברובע העסקי של דיירה בעיר דובאי. שוק הזהב הוא השוק הפופולרי עבור תושבים מקומיים וגם עבור תיירים שיכולים להנות מהאווירה הייחודית ומהקניות.
    שוק הזהב, נקרא גם "השוק של דריה" והוא שוק מסורתי ובו כ- 400 חנויות. הוא אחד השווקים העתיקים ביותר באיחוד האמירויות הערביות. תוכלו לרכוש כאן צמידים, טבעות, עגילים ושרשראות העשויים זהב וכסף. גם לשלב עם חומרים יקרים כמו: אמרלד, פנינים, יהלומים, ספירים, יהלומים ואבנים אחרות בעלות ערך רב. המותגים המובילים בעולם שופארד, קרטייה, ואן קליף וארפלס מככבים כאן בעיצובי התכשיטים.
    חלונות הראווה בשוק הזהב מעוצבים בתכשיטים העשויים מזהב ומתכות יקרות, מטילי זהב, מטבעות אספנות, כלי זהב ועוד סוגים שונים של מזכרות. בשוק הזהב נמכרים גם מוצרי זהב אחרים כגון: מטבעות, כלים ומזכרות.

    רוצים לדעת עוד?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מבצעים ודילים חמים

      מחפשים את הטיול המושלם?

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום אתרים אורגני