מחפשים חופשה חלומית?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    קוסמוי עם ילדים

    אחד היעדים הכי אהובים על התייר הישראלי בתאילנד הוא קוסמוי כי הוא מציע חופים יפים, מלונות מפנקים ושפע של פעילות למשפחות עם ילדים.
    לאורך חופי האי תוכלו למצוא מבחר מלונות מפנקים שיתנו לכם מנוחה על חופים פרטיים או ציבוריים שצמודים למלון. במהלך היום תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה.
    בסביבת המלון תמיד תוכלו למצוא שפע של מכוני מסאז', חנויות שונות, דוכני אוכל, שייקים ופירות פזורים.

    כדי להפוך לכם את החופשה למהנה יותר, אספנו בשבילכם את האטרקציות והפעילויות המומלצות למשפחות עם ילדים בקוסמוי.

    מלונות מומלצים:

    מלון Amari Samui – אתר הנופש אמארי קו סאמוי ממוקם לאורך החוף בצפון צ'אוונג ומציע חדרים המעוצבים בהשראה מסורתית בסביבה טרופית. מקום האירוח מציע מרכז צלילה, 2 בריכות שחייה ומרכז כושר.

    מלון Chaweng Regent Beach Resort – אתר הנופש צ'אוונג ריג'נט ביץ' שוכן בחוף צ'אוונג ומציע שתי בריכות חיצוניות וספא מדרגה ראשונה. הוא נמצא במרחק הליכה קצר ממקומות הבילוי, המסעדות והקניות.

    אטרקציות מומלצות:

    מוזיאון תלת מימד
    מוזיאון תלת מימד מושקע ולכל המשפחה, אם "נתקעתם" באמצע יום גשום (וגם אם לא) מוזיאון תלת מימד בקוסמוי תמיד מהנה.

    טיול ג'יפים
    בקוסמוי ישנם מספר טיולי ג'יפים מומלצים, כל הטיולים ידידותיים למשפחות עם ילדים ויקחו אתכם להרפתקה בנקודות הכי יפות בקוסמוי. טיול הג'יפים של אוליסיה ואלכס מועבר בשפה העברית.

    חוות טיפול פילים
    חוות טיפול בפילים היחידה בקוסמוי בפיקוח ממשלתי, חוויה חינוכית מומלצת לכל המשפחה. במהלך הטיול תוכלו להאכיל ולרחוץ באמבטיית בוץ את הפילים החמודים.
    כרטיסים בעלות מוזלת ניתן לרוכש דרך תאי טורס תאילנד.

    טיול 42 האיים (שמורת "אנג טונג")
    טיול השייט המפורסם של האי קוסמוי לשמורת "אנטונג מארין פארק" בהחלט חוויה משפחתית, ניתן לצאת כחלק מטיול קבוצתי או בהפלגה פרטית בקצב שלכם. טיול השייט לשמורת האיים נחשב לחובה ברשימה של האטרקציות בקוסמוי.

    אקווריום וספארי טיגריסים
    אטרקציה לכל המשפחה עם מופעים של חיות ים, תוכים ועוד שלל חיות, ניתן גם להצטלם עם טיגריסים.

    אקווה פארק קוסמוי
    מיני פארק מים עם מתקנים מתנפחים בתוך המים, חוויה לילדים, המתחם ממוקם בחוף "צ'אוונג" בין המלונות "אוזו" ו"לייבררי". כמובן שאזור המתנפחים מגודר וכל המשתתפים מקבלים ווסט הצלה לפני שיוצאים למים. אטרקציה מהנה באי קוסמוי עם ילדים.

    קארטינג בקוסמוי
    בצפון האי תוכלו ליהנות מחווית קארטינג לכל המשפחה. באי קיימים שלושה מקומות שונים בהם ניתן לקחת חלק באטרקציה זו ובהחלט היא מתאימה לילדים ולמבוגרים. קיימות שלוש רמות קושי של מהירויות בהתאם לגיל, כאשר הרמה המהירה ביותר מגיעה ל-100 קמ"ש. ישנן מכוניות מהירות למבוגרים ומכוניות פחות מהירות לילדים.

     

    רוב המשפחות שמבקרות בקוסמוי, בוחרות לשוב אל האי בחופשה הבאה שלהם בתאילנד.

    רוצים לדעת עוד?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מבצעים ודילים חמים

      מחפשים את הטיול המושלם?

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום אתרים אורגני