מחפשים חופשה חלומית?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    פארק אפטלינג (הולנד)

    פארק אפטלינג Efteling הוא פארק שעשועים שמבקרים בו בערך 5 מיליון מבקרים בשנה ומקום שלישי באירופה (אחרי דיסנילנד פריס ואירופה פארק שביער השחור), אפטלינג נמצא במקומות הראשונים כמעט בכל רשימה המציגה את פארקי השעשועים הטובים בעולם, וזה אומר הרבה מאד.

    הפארק נפתח בשנת 1952 ועבר במהלך השנים אינסוף שדרוגים שהפכו אותו למה שהוא כיום. הוא נמצא במרחק נסיעה של כשעה מאמסטרדם, וניתן בקלות לשלב אותו במהלך טיול במדינה.

    מתקני שעשועים

    היצע המתקנים של פארק אפטלינג מצומצם ביחס לפארקים גדולים מקבילים אחרים. הוא מתפרס על פני כ-2,000 דונם וכולל כ-40 מתקנים – מספר יחסית לא גדול. היתרון הגדול ביותר שלו הוא בפרמטר האיכות. המתקנים כאן הם פשוט עוצרי נשימה בחלקם הגדול, מתקנים שמבטלים את הגבול שבין מציאות לדמיון. רכבות הרים הם חלק בלתי נפרד מפארקי שעשועים, כאשר בחלק מהם החוויה של פארק אפטלינג מתחילה עוד מהעיצוב של התור למתקן. אלו לא הרכבות המפחידות ביותר בעולם – בשביל זה יש פארקים אחרים, אפילו בהולנד – אבל בהחלט מתקנים מושקעים שמשלבים הרבה מאד דברים. המתקנים כוללים בחלקם הגדול תפאורה מדהימה ופסקול ייחודי התורם לאווירה.

    אנחנו ממליצים לנסות לפחות 3-4 מבין הרכבות הבאות:

    • פייטון Python – רכבת הרים שלוקחת אותכם למסך רווי אדרנלין עם 4 היפוכים – שני לופים ושני ברגים – פניות חדות וירידות תלולות. אחת הרכבות החלוצות בתחום.
    • ההולנדי המעופף De Vliegende Hollander: רכבת הרים שמשלבת מעבר במים באגם מלאכותי וגם נסיעה בחשיכה והכל בפניות חדות ומרגשות.
    • בוב Bobbaan: רכבת הרים שמתאימה למשפחות. מדמה נסיעה במזחלת שלג מהירה כמו במשחקי החורף האולימפיים.
    • הנשר Vogel Rok: רכבת הרים שנעה כולה בחשיכה, עם שלל אפקטים התורמים לאווירה.
    • ג'וריס והדרקון Joris en de Draak: רכבת הרים על קונסטרוקציה שכולה עשויה עץ, עם שני "נתיבים" הנעים במקביל.
    • בארון 1898 Baron: רכבת הרים עם שני לופים וירידה ב-95 מעלות למנהרה חשוכה ומסעירה. וואו.

    פארק אפטלינג כולל יותר מאשר רכבות הרים. אחת מגולות הכותרת היא "יער האגדות" שהוא אזור מיוער ועמוס בבתים, במערות, בטירות, בפטריות ענקיות ובדמויות מהאגדות הממחיזות סצינות שכולנו גדלנו עליהן. בכלל, העיצוב של הפארק שמדמה סיפור מהאגדות – לדוגמא עצים ופחי זבל מדברים – מרשים לא פחות מאשר המתקנים. אבל גם בגזרת המתקנים אתם צפויים למצוא תעסוקה, כאשר יש בפארק טירת רפאים מצמררת, ספינת פיראטים הנחשבת לגדולה בעולם, שייט בחושך בין בובות ומוצגים שונים ("פאטה מורגנה"), שייט אבובים, סרט תלת מימדי (עם מסר חינוכי חשוב), בית מכושף בו "מתהפכים"

    רוצים לדעת עוד?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מבצעים ודילים חמים

      מחפשים את הטיול המושלם?

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום אתרים אורגני