מחפשים חופשה חלומית?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    אטרקציות מומלצות בדובאי

    הכפר הגלובלי –

    הכפר הגלובלי בדובאי הוא מתחם שהוא שילוב מושלם של יריד, פארק שעשועים ואוכל שמכיל דוכנים מעשרות מדינות בעולם. כל ביתן מייצג מדינה אחרת ומפעיל בתוכו אירועי תרבות ובידור, דוכני אוכל רחוב ואטרקציות ייחודיות למדינה זו. מעבר למופעי תרבות, ישנם: תהלוכות, מוזיאון ופעילויות נוספות. אין ספק שזו אטרקציה בדובאי שהיא מומלצת ואטרקטיבית ביותר לטיול משפחות עם ילדים בדובאי ולצעירים, שאוהבים להשתעשע כילדים.כבר לא צריך 80 יום כדי לטייל בעולם ולראות את 7 היבשות. בדובאי מטיילים מסביב לעולם ביום אחד!! הגלובל וילג בדובאי הוא מעין פסטיבל של עשרות מדינות מכל רחבי העולם המוצגות בשילוב מושלם של יריד, אוכל ופארק שעשועים. זהו ללא ספק אחד מיעדי הבידור הפופולריים ביותר בדובאי.

    ספארי במדבר

    אם אתם מחפשים הרפתקאות מחוץ לעיר עם אדרנלין והכרת התרבות הערבית המסורתית. המדבר בדובאי מבטיח חוויה ערבית בלעדית ואותנטית בין אם אתם מבקרים בבוקר, בערב או נשארים לישון במדבר בלילה.

    קפצו לג'יפ 4X4 והשאירו את העיר מאחור עם אחת האטרקציות הכי מדוברות בדובאי מתקיימת דווקא במדבר המקיף את העיר. ישנן מגוון פעילויות ליהנות מהמדבר: סיורים מודרכים, טיולי ג'יפים על הדיונות ברכבי שטח, רכיבה על גמל, גלישה בסנואבורד על החול, נהיגה על טרקטורונים, צפייה בחיות המדבר, אירוח בדואי קלאסי וגם טיסה בכדור פורח מעל המדבר. מומלץ לקחת לפחות יום אחד כדי ליהנות ממה שיש למדבר להציע. החוויה המדברית פרטית ומלכותית, שכן נופשים כאן גם הנסיכים האמירתים.

    כשתגיעו למדבר "אל מהא" באור יום תיסעו בג'יפ שטח יוקרתי על גבי הדיונות. זוהי נסיעה מלאת אדרנלין קחו הרבה אוויר, אתם הולכים להיטלטל ברכב מצד לצד. המלצה אישית שלנו אל תבואו על בטן מלאה. כשתעצרו תוכלו לגלוש בסנובורד על גבי הדיונות.

    מדבר "אל מהא" הוכרז כשמורת הטבע הראשונה בדובאי ונעשים כאן כל המאמצים על מנת להגן ולשמור על חיות הבר המקומיות כולל גאזלים ואוריקס ערבי. אחד הרגעים הזכורים ביותר הוא אילוף הציפור הלאומית, הבז הקסומה. תצפו בתצוגה מרשימה וגם תוכלו ללמוד להעיף אותה. תתצפתו על שיירת גמלים מסורתית ותוכלו גם לרכב על אחד מהם אם תרצו להרגיש ממש כאנשים החיים המדבר. אם תחליטו לחוות את המדבר בלילה, תיהנו מסיפורים עתיקים מול מדורה עם נרגילה, תסעדו מתחת לכוכבים באוהל אותנטי או בנווה המדבר עם ארוחת בופה הכוללת מנות מכל העולם, תוך שאתם נהנים מהאוויר המדברי ומהופעות ריקוד ערבי מסורתי או ריקודי בטן ומופעי אש. קיימת האפשרות לקחת שיעור פרטי על הכוכבים עם אסטרונום מקצועי או להעמיק בתרבות על ידי מפגש עם בדואים.

    כולם יכולים ליהנות מהטיול במדבר כהפוגה מהעיר, הבניינים והקניונים בין אם אתם מטיילים כמשפחה, עם החבר'ה או כזוג. החברה המארגנת תרכיב עבורכם את הלו"ז לפי מה שאתם אוהבים. קיימות חברות רבות, גם בדוכני הקונסרז' במלון, שיוכלו לארגן עבורכם את טיול ספארי במדבר.

    עולם ההרפתקאות IMG

    ה-מקום לאוהבי אקשן והרפתקאות בכל הגילאים

    גדול פי 30 מהלונה פארק בתל-אביב ופי 3.7 מגודלו של היורודיסני בפריז. גאים להציג לכם את: פארק השעשועים IMG המבוסס והמעוצב בהשראת גיבורי העל של Marvel מסדרת הנוקמים עם ספיידרמן, ת'ור, קפטן אמריקה והענק הירוק ודמויות קומיקס כמו נערות הפאוור פאף, בן-10, ודינוזאורים בגודל טבעי בעמק האבוד.

    מי מכם, שמשתוקקים לאדרנלין יעופו על פארק השעשועים IMG בכל הגילאים עם מתקנים, סרטי תלת ממד, רכבות הרים מגלשות ועוד.

    הפארק פתוח בכל ימות השנה אודות לכך שהוא הפארק המקורה והממוזג הגדול בעולם!

    ארבעה אזורי הרפתקאות ומה תמצאו שם

    עולם ההרפתקאות של IMG מחולק לארבעה אזורי הרפתקאות: שניים מתוכם מייצגים מותגים גלובליים ידועים והשניים האחרים הם פרי המצאתם של המקימים ויוצרי קבוצת IMG. בכל מתחם מתקנים מלאי אדרנלין וכיף וגם לשירותכם 12 בתי קולנוע משוכללים וחדישים עם שירות VIP ומסכי ART המקרינים סרטי תלת ממד, שיכניסו אתכם בכל סרט לעולם מטורף ומלהיב אחר. הכרטיס כולל גישה בלתי מוגבלת לכל המתקנים והאטרקציות. רוצה לבלות ולהיפגש עם הדמויות האהובות עליכם? עכשיו יש לכם סיכוי! חפשו אותם במתחם.

    המתחם הראשון: גולת הכותרת של הפארק MARVEL

    גיבורי העל של סרטי "הנוקמים": ספיידרמן, ת'ור, קפטן אמריקה, איירון-מן והענק הירוק, המפורסמים גם מהקומיקסים, יוצאים מהמסך ויכניסו אתכם לפעולה מלאה באדרנלין, אקשן ויצילו אתכם מהרשעים עם מגוון מתקנים:

    הנוקמים קרב אולטרון– אתם תצטרפו כאן לאיירון-מן, ת'ור, האלמנה השחורה, הוקיי, קפטן אמריקה והאלק כשהם יוצאים לשמיים כדי להילחם באיש הרע אולטרון. הרוויחו את מקומכם בצוות הנוקמים ועזרו להציל את היום! (לבעלי גובה מינימלי: 1.30 מטר וגובה מינימלי בליווי מבוגר: 1.05 מטר; גובה מקסימלי: 2.08 מטר).

    הנקמה של ספיידרמן– תסתובבו בעיר עם מקלע בעיר ותלחמו בנמסיס (הגבלת גובה: 1.20 מטר, גובה מינימלי אם בליווי מבוגר: 1.05 מטר).

    Hulk Epsilon Base 3D– בואו לצפות בהאלק, הענק הירוק נלחם נגד האויב הקטלני ביותר שלו בתלת ממד. לעולם לא תשכחו את חווית הצפייה המלאה ב-360 מעלות, לחלוטין, של אחד הקרבות הגדולים ביותר של האלק (הגבלת גובה: 1.00 מטר, גובה מרבי: 1.95 מטר).

    ספין ת'ור רעם– הנוקם האדיר, ינסה לחלץ אתכם מציפורניו של לוקי בסרט תלת ממד, שידביק אתכם לכיסאות ויגרמו לכם לצרוח בהתלהבות (הגבלת גובה: 1.40 מטר, גובה מרבי: 1.95 מטר).

    טיסת הנוקמים של הקוויניג'טים– הצטרפו למיטב הגיבורים של מארוול בנסיעה המהנה הזו ותנקמו בכל הרשעים המושחתים, מתאים לכל הגילאים (הגבלת גובה: 1.30 מטר; גובה מינימלי בליווי מבוגר: 1.05 מטר).

    המתחם השני: Cartoon Network

    במתחם הדמויות המצויירות והצבעוניות תמצאו שפע סיבות לחייך, כשהדמויות המצוירות של הפאף פוואר גירלס ובן 10 מתעוררים כאן לחיים עם מגוון מתקנים, שיגרמו לכם לצחוק ואושר למשל: קרוסלה בה תעופפו עם בנות הפאף פוואר.

    המתחם השלישי: שדרות IMG

    היא אזור קבלת הפנים המרתק של הפארק, המציע לחובבי הרפתקאות וחוויות מרגשות. מאטרקציות אינטראקטיביות, דרך חנויות קמעונאיות עצומות ומבחר רחב של אפשרויות לסעודה. המתקן המרכזי במתחם זה הוא המלון הרדוף – המתקן המרכזי בפארק! קל להיכנס אליו, אבל כדי לצאת ממנו תצטרכו לצאת ממבוך של מסדרונות ונוף משתנה. בדרך תתקלו בדמויות מפחידות. אטרקציה זו פתוחה רק לאורחים מגיל 15 ומעלה (מסלול המהיר אינו כולל את המלון הרדוף).

    המתחם הרביעי ואחרון חביב: העולם האבוד

    הרפתקאות הדינוזאורים באזור העמק האבוד עם טיולי דינוזאורים מסמרי שיער ואטרקציות שאסור להחמיץ, קהלים בכל הגילאים יכולים להתכונן לחזור בזמן לעולם מרגש, שהיה קיים לפני מיליוני שנים.

    ה-Velociraptor – תתלהבו מההרפתקה המרתקת, היוצאת מהג'ונגל הפרהיסטורי של העמק האבוד אל מדבר דובאי! תפגשו את החיות העצומות, שגודלן מאיים על כל אחד מגדול ועד קטן. לא לבעלי לב חלש …(הגבלת גובה: 1.30 מטר).

    הטורף– מה שעולה, חייב לרדת.. מסע בג'ונגלים של העמק האבוד. הרפתקאות דינוזאורים על הטורף, שיעור בלתי נשכח בכוח הכבידה. שום דבר לא יכול להכין אותכם לצניחת הלב מעבר לכדור הארץ. אל תסתכלו למטה! (הגבלת גובה: 1.25 מטר).

    טריטוריה אסורה – רוצים לראות דינוזאורים בגודל טבעי משוטטים על פני כדור הארץ? היכנסו לכאן, סעו בזמן והתקרבו ליצורים המדהימים והמחרידים ביותר שידע כוכב הלכת (הגבלת גובה: 1.30 מטר; גובה מינימלי אם בליווי מבוגר: 1.05 מטר; גובה מרבי: 2.08 מטר).

    קרוסלת דינו – הסתובבו בקרוסלה עם התושבים הידידותיים של העמק האבוד (הגבלת גובה: 1.05 מטר).

    מבצר הרפתקאות – למדו כישורים הדרושים כדי להגן על הכפר מפני הדינוזאורים של עמק האבוד במגרש המשחקים הרפתקני עם סולמות, מנהרות, מגלשות, גשרים, רשתות ואתגרי טיפוס (הגבלת גובה: 1.25 מטר; גובה מינימלי בליווי מבוגר: 0.95 מטר).


    עולם ההרפתקאות של IMG הוא יעד הבידור המקורה הגדול ביותר בעולם עם בקרת טמפרטורה, המשתרע על שטח העולה על 1.5 מיליון מטרים רבועים. עם היכולת לקבל יותר מ -20,000 אורחים ביום. ישנם בתי מלון, המספקים שירותי הסעה למתחם. בדקו זאת במלון בו אתם שוהים.

    בכל מתחם מסעדות אקסקלוסיביות בעיצוב מודרני עם כל מגוון המאכלים האהובים: אמריקאי, מזרח תיכוני, אסייתי, מקסיקני, אירופי, הודי ודרום אפריקאי- רעבים לא תצאו מפה. בהתאם לחזון ומחויבות ממשלת איחוד האמירויות הערביות 2021 מתחם המזון והמשקאות בתפריטי המסעדות אפשרויות בחירה בריאות ומזינות למבקרים.

    אם אתם חוגגים מאורע מיוחד או רוצים להעצים את הביקור חוויות ה- VIP של IMG World of Adventure נוצרה במיוחד עבורכם והיא כוללת:

    • גישה לטרקלין ה- VIP כולל כיבוד נבחר.
    • חווית אוכל מלאה כלולה בכל מסעדה לבחירתכם במסעדות פארק F&B Park.
    • הזמנת מקומות ישיבה למופעים ואטרקציות מסוימות, בכפוף לזמינות.
    • סיור מודרך VIP בן 5 שעות על ידי אחד ממארחי הפארק הנאמנים.
    • גישה מידית ל- VIP לכל המתקנים והאטרקציות. ללא תורים.
    • חווית איש הברזל ביקום מארוול (פסלון איש הברזל אינו כלול).
    • אם אורחים מעוניינים להישאר בפארק לאחר סיום הסיור המלווה בחמש שעות, כל אורח בקבוצה יקבל צמיד מהיר של מסלול מהיר (שיעניק לאורחים עדיפות לכל המתקנים והאטרקציות).תעריף חבילת ה- VIP הוא 5,245 דירהם ומקסימום 5 אורחים לקבוצה, כל אורח נוסף יחויב בסכום של 1,049 דירהם עם מקסימום 7 אורחים בקבוצה.

    סקי דובאי

    סקי מקורה באמצע המדבר

    כשבחוץ לוהט עם 45 מעלות, סיימתם קניות בקניון האמירויות בואו להתרענן באתר הסקי המקורה הגדול ואחד מאתרי הסקי הטובים בעולם!

    הביקורות באתרי התיירות מהללים ומשבחים אותו אינסוף ולכן בשנת 2007 זכה המתחם בפרס TEA (איגוד עולמי של פארקים נושאיים).

    ליהנות משלג כל השנה

    אין ספק שזו אטרקציה בדובאי, שאתם לא הולכים לפספס! השילוב של המדבר, הקיץ והחום הלוהט לחופשת סקי היא שילוב מרענן ומפתיע שנמצא במקום אחד ויחיד בעולם וזה כאן בדובאי. אתר הסקי של דובאי הוקם בשנת 2005 בתוך קניון האמירויות העצום בהשקעה של למעלה מ-400 מיליון דולר ומשתרע על שטח של 22,500 מ"ר. כ-23 הדונמים מתחלקים למתחמים שונים וביניהם 5 מסלולי סקי בדרגות קושי ברמות שונות. אורך המסלול הארוך ביותר באתר הוא 400 מטרים.

    הגלישה באתר הסקי של דובאי מתאימה לגלישה בקבוצות, בבודדים ובמשפחות, הוא ידידותי במיוחד למתחילים גם אם מעולם לא גלשתם זו לא צריכה להיות בעיה. תוכלו להירשם וללמוד לגלוש עם מדריך צמוד בבית הספר לגלישה של אתר הסקי ולהעצים את החוויה. הגולשים המנוסים והמקצועיים, שביניכם ייהנו מסנופארק עם מקפצות, ריילים, רמפות ובוקסים. השקיעו כאן  במערכת בידוד מיוחדת שומרת בקביעות על הטמפרטורה בין מינוס 1 מעלות בבוקר למינוס 6 מעלות בערב.

    אנשי צוות המקום דואגים לכם לכל הציוד ההכרחי לסקי: חליפה, כפפות ומגפיים כך שאין צורך לסחוב מהבית.

    כמו בכל אתר סקי מדוגם ישנה מעלית סקי ומעלית גרירה, המעלות ומורידות גולשים אל ההר וממנו. אחד ההרים כאן הוא בגובה גם בגובה 85 מטר.

    משפחות עם ילדים ישתעשעו במזחלות שלג, מגדלי סקי, קיר טיפוס מקרח, מערת קרח וגם מהפינגווינים 🐧 ובתשלום נוסף ניתן להאכילם.

    בין לבין תיהנו ממסעדות עם שוקו חם. במתחם ניתן גם לקיים מסיבות יום הולדת, וכן ליהנות ממחירי חבילות למשפחות ולקבוצות עובדים.

    אם תרצו לקחת את חווית הסקי צעד אחד קדימה מלון קמפינסקי הנחשב, נמצא בתוך קניון האמירויות מציע בקתה כפרית להשלמת אווירת הסקי המושלמת. הבקתה בנויה מעץ והנוף מחלון הבקתה פונה ישירות למסלולי הגלישה באתר. הבקתה מעוצבת באווירת הרים חמימה ומשלבת אח בוערת, האופיינית לאתרי הסקי בעולם.

    מופע לה פרל

    המופע המדורג במקום ראשון בדובאי

    הפנינה של דובאי! מופע חי ומרגש, שישאיר אתכם חסרי נשימה פעמים רבות עם אקרובטיקה אווירית, וצלילות חדות היישר לתוך בריכת המים, פעלולים מעוררי יראת כבוד, טריקים לא יאמנו עם אופנוע נועז ושימוש בטכנולוגיות חדישות – במהלך כל המופע, שלעולם לא יפסיקו להרשים אתכם.

    המופע המדורג מקום ראשון במופעי דובאי ואם יצא לכם לצפות במופע סירק לה סוליי בלאס בגאס אתם מבינים את גודל ההפקה וההשקעה של המופע. כל האקשן מתרחש בתוך מבנה התיאטרון עם 1,300 מושבים הממוקם בלב Al Habtoor City (אל הבטור סיטי)  סמוך לנחל דובאי ולמלונות היוקרה JW Marriott Marquis ו-V Hotel.

    המופע הותאם במיוחד כדי לספק חוויה סוחפת לכל בני המשפחה מקטנים ועד גדולים. סביב כל אולם התאטרון הותקנו מסכים על מנת להקרין מיצגים בתלת ממד גם על הרצפה על פסחו והיא נפתחת לבריכת שחייה מהממת במהלך המופע ונסגרת בהתאמה לעלילה, עם מערכת סאונד היקפית של 360 מעלות זו אין ספק שזו חוויה מסעירה וסוחפת. 'שלב אקווה' ממש הייטקיסטי, מלא ב-2.7 מיליון ליטר מים ובעל יכולת להפוך משלב מים לפלטפורמה יבשה תוך פחות מדקה!

    מידע על האטרקציה

    פארק המים ווילד ואדי

    הבילוי האולטימטיבי בקיץ

    פארק המים הנבחר לטוב ביותר במזרח התיכון ונמנה עם 20 פארקי המים הטובים בעולם!

    פארק המים מציע מגוון מגלשות מטורפות ומומלץ בחום לצעירים ומבוגרים אוהבי אדרנלין!

    מגוון רחב של פעילויות רטובות ומשמחות מחכות למשפחות עם ילדים בכל מגוון הגילאים.

    הוקם במקום מרכזי בעיר למרגלות מלון בורג' אל ערב, בחלקו הדרומי של חוף ג'ומיירה בדובאי ובנוי סביב האגדה של ג'והא וסינבאד.

    "פארק הפראי" בתרגום חופשי  מכיל כ-30 אטרקציות מים, המושכות אליו כ-1,000,000 מבקרים מדי שנה.

    אם אתם אורחי מלון הברוג' אל ערב תיהנו מכניסה חינם.

    הדולפינריום של דובאי

    היצורים הכי מקסימים

    היונקים השמחים, הידידותיים והמקסימים  במופע עם מיטב הפעלולים עם כישורים בלתי רגילים במופע מיוחד רק בדולפינריום 🐬🐬! אתם בטוח לא תחמיצו את ההזדמנות להתרשם מיצורי הים האינטליגנטים האלה.

    אחת האטרקציות הטובות ביותר באיחוד האמירויות המציעה 3 מופעי חיות שונים, שירתקו אתכם תחת קורת גג אחת: הדולפינים המקסימים, כלבי הים השובבים והציפורים המוכשרות יפתיעו וישעשעו אתכם.

    הדולפינריום של דובאי הנמצא בפארק קריק (Creek Park) הוא מקום מקורה והממוזג הראשון מסוגו במזרח התיכון. כך שאם חם והביל בחוץ בפנים קריר ונעים.

    3 מופעים בכרטיס אחד

    מופע הדולפינים המרהיב מתקיים 3 פעמים ביום ומיועד לכל המשפחה וגם עם חברים. הדולפינים וכלבי הים רוקדים, שרים, מלהטטים, משחקים בכדור, קופצים דרך חישוקים ואפילו יוצרים יצירת מופת משלהם! אל תחמיצו את מופע היחיד במזרח התיכון בו הדולפינים מציירים!

    תוכלו להפוך את הביקור בדולפינריום של דובאי לחוויה בלתי נשכחת כיוון שמאפשרים כאן שחיה לכל המשפחה עם הדולפינים! תוכלו ללטף, לשחות, לשחק ולהצטלם איתם סלפי מקרוב קרוב! אנא ודאו באתר האינטרנט של הדולפינריום, את שעות המופעים בכל מקרה. כדי שתצאו מכאן עם תמונת מזכרת מושלמת יש כאן צוות צילום מקצועי, שיוכל לתעד את הביקור והמפגש המרגש עם הדולפינים.

    בנוסף הדולפינריום של דובאי מביא לכם את אחת האטרקציות המרתקות והייחודיות ביותר באיחוד האמירויות הערביות – Creek Park Exotic Bird Show מופע הציפורים אקזוטי. למעלה מעשרים מינים של ציפורים ותוכים  יעופו מעל לראשכם, תוכלו לצפות וללמוד מקרוב על האינטליגנציה של הציפורים המרתקות ולהבין שהאמרה "מוח של ציפור"- לא ממש נכונה.

    החלק המסתי של הדולפינריום הוא מבוך המראה. זהו מבוך המראה היחיד של איחוד האמירויות הערביות בו אתם מאותגרים למצוא את דרככם החוצה דרך מראות- מרתק! ישנם כאן בתי הקולנוע המציגים סרטי 5D ו-7D המשלבים כמובן קטעי סרטי תלת מימד, עם מגוון מלהיב של אפקטים פיזיים! אתם הופכים לחלק מהסרט איזה מהאקשן מטורף. אדרנלין בשמיים מובטח! לנוחיותכם ישנה חנות מזכרות ומסעדה.

    אם תרצו להוציא מרץ תוכלו לקפוץ בטרמפולינה עלות נוספת 20 דירהם ילד מגיל 7-12 ומבוגר 25 דירהם.

    מעבר לכך מוזיאון הילדים Children's City נמצא ממש בסמוך. שם, תמצאו גלריה טכנולוגית, תערוכות על כדור הארץ ומרכז טבע. כמו כן, במקום ישנו מתחם לפעוטות, עם משחקים מיועדים. בנוסף, יש במקום תיאטרון ילדים, טרמפולינות ופעילויות נוספות. תוכלו להרוויח ביקור ב-2 האטרקציות באותו היום. וזה הולך להיות יום גדוש בחוויות וכיף לא נורמלי!!

    פארק השעשועים לגולנד

    למבוגרים, שהם ילדים

    הגשמת חלום לכל הילדים ולמבוגרים, שהם גם ילדים בנפשם- פארק שעשועים  הבנוי כל כולו מלגו.

    דמיינו פארק שעשועים ענק כולו מבוסס על אבני הלגו הצבעוניות: המתקנים, הדוכנים, דמויות הענק וכמובן המשחקים ה-כו-ל בנוי כלונה פארק!

    אם יצא לכם לבקר באחד מפארקי השעשועים של לגולנד בגרמניה או בהולנד, למשל אתם כבר מודעים לרמת ההשקעה ואת הדיוק בפרטים. מחכים במיוחד עבורכם כאן 40 מתקנים אינטראקטיביים וייחודיים בנויים בחלקם מקוביות לגו ענקיות. 15,000 פסלים ומיצגים מלגו בכל הגדלים פזורים בכל רחבי הפארק שהורכבו ביותר מ-60 מיליון חלקי לגו ועולמות שונים, שילהיבו אתכם במשך שעות.

    ארצות הלגולנד

    פארק הלגו של דובאי נבנה במיוחד עבור ילדים בגילאי 3-12 ויש גם מחשבה רבה עליכם ההורים המלווים, שתיהנו מכל רגע.

    6 מתחמי "ארצות" (Lands) עוצבו בצורה ייחודית ושונה. כל מתחם מציע חווית לימוד ומקסימום הנאה:

    • המפעל– The Factory מתחם חובה! כאן תסיירו במפעל לגו בו תצפו מקרוב בייצור אבני לגו. אל תגלו לילדים, הם יקבלו כאן היישר ממכונת הייצור קוביית לגו מתנה!!
    • מיני לנד Mini Land לבקר בדובאי מלמעלה. כמו מיני ישראל. קיבצו כאן את המיצגים השווים ביותר בעיר דובאי ומבנים מיוחדים מרחבי המזרח התיכון לדגמים קטנטנים העשויים מ-20 מיליון לבני לגו.
    • התיכון 10 תוכלו לבנות עיר משלכם על שולחן ענק באורך 25 מטר ושולחן רעידות אדמה! כמו כן מוצגים כאן לתפארת קו הרקיע של דובאי, נמל התעופה, הבניינים הכי גבוהים, מגדל בורג' ח'ליפה, מלון בורג' אל ערב ה-4 בגודלו בעולם, המרינה של דובאי, מסגד שייח' זיאד בעיר אבו דאבי, הפרמידות ממצריים, הודו ועוד.
    • דמיון– Imagination תיהנו מצפייה בסרטי לגו ב-4D, תתנסו ברובוטיקה, ותעלו על מתקנים חווייתיים וכמובן איך לא- תבנו כל דבר העולה על רוחכם.
    • ממלכה- Kindom תדהרו על רכבת הרים בצורת דרקון, תבקרו בטירה ובשוק. זה יהיה מסע אל העבר בממלכתו של הקוסם מרלין.
    • הרפתקה– Adventure הצצה לממלכה האבודה, נקמת פרעה, הרפתקה בצוללת, החיפושית הקופצת ועוד אטרקציות מגניבות מחכים לגדולים ולקטנטנים.
    • לגו סיטי– Lego City העיר מציעה שיוט בסירת לגו, טיסה וגם לימודי נהיגה במכוניות לגו! ב"אקדמיית ההצלה" הילדים יוכלו להתחפש ללוחמי אש, לכבות שריפות ולהפוך לגיבורי היום, או להתגייס למפקדת המשטרה ולתפוס גנבים.

    כשתסיימו את מתחמי "הארצות" השונות תיהנו גם בפארק הלגו של דובאי ממגדלי טיפוס, ירי ברובי לייזר, שיט בצוללת, מופעים ועוד.

    אנשי החזון של דובאי מומחים בהגשמת פנטזיות לילדים, ולכן החליטו, שלא די בפארק שעשועים "על יבש" ובנו גם פארק המים של לגולנד! הם שני פארקים נפרדים השייכים שניהם לאותו המותג, אך כל אחד מהם מהווה פארק בפני עצמו (עם תשלום וכניסה נפרדים, במידה ותרצו לבקר בשני הפארקים ניתן לרכוש כרטיס משולב).

    אם אתם כאן, תנו קפיצה לפארק השעשועים המתבסס על דמויות מסרטי הוליווד "מוינטשגייט" (3 דק' נסיעה) או אם אתם רוצים לחיות בסרט הודי גם "פארק בוליווד" נמצא ממש 2 דקות משם.

    בקרוב גם מלון לגו – כדי להשלים את החוויה המטורפת בימים אלו נבנה במתחם גם בית מלון לגולנד, שיאפשר למשפחות להזמין חדרים קרובים לכל האקשן. בית המלון יעוצב בהתאם עם דמויות מלגו, יכלול בריכה ואת כל המתקנים הדרושים. יאפשר לכם לבחור חדרים רגילים (עד 5 אנשים) או סוויטות (עד 8 אנשים). נכון לעכשיו עדיין אין מועד פתיחה לציבור; מומלץ להתעדכן באתר הפארק.

     

    רוצים לדעת עוד?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מבצעים ודילים חמים

      מחפשים את הטיול המושלם?

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום אתרים אורגני