מחפשים חופשה חלומית?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מבצעים חמים

    חבילות לכל המשפחה

    מעל 20 שנות ניסיון

    מתאימים את הטיול לך
    מקצוענות וניסיון רב
    מביאים אותך ליעדך

    רוצים לדעת עוד?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      פאנטורס ייעוץ תיירותי

      פאנטורס – מומחים בטיפול במשפחות הנוסעות לחו"ל. כאן תמצאו שירותי תיירות עם מגע אישי כדי לספק לכם חוויות בלתי נשכחות, את הזיכרונות היקרים וערכים גדולים. יש כל כך הרבה מידע באינטרנט, לפעמים קשה לברור את המוץ מהתבן.כאן תיהנו מהשקט הנפשי שמגיע עם הידיעה שהדרישות שלכם מטופלות על ידי אנשי מקצוע אשר יעזרו לכם ליצור את אותם זיכרונות וחוויות שאתם מצפים.אנו מתמחים בטיולי משפחות, השירותים שלנו מתחילים בעת תכנון החופשה שלך, ייעוץ בבניית המסלול והטיסות, המלצות על בתי מלון וכל מה שתבקשו. אנו גאים על שירות אישי מעולה, מקצועי, במחיר הוגן וב-FUN.

      קרא עוד◂

      יעדים אקזוטים מומלצים

      כפר הנופש TERME CATEZ

      כפר הנופש TERME CATEZ ממוקם כ-25 דקות נסיעה מזאגרב. מדובר בפארק מים עצום ואתר ספא מהמפוארים באירופה.פארק המים החיצוני פעיל בחודשי הקיץ (אפריל-אוקטובר). אתר הספא והבריכות התרמיות פעילים לאורך כל השנה כשקיימת אליהם גישה מקורה מהמלונות. על פני שטח של 10,000 מ"ר משתרע פארק מים מדהים ביופיו הכולל 10 בריכות שחיה, בחוץ או מקורות, פעילויות מים מגוונות, אי פיראטים, בריכות עם צעצועים לילדים צעירים, בריכה אולימפית, ג'קוזי, בריכות עם מגלשות, בריכות גלים ועוד. הפארק מכיל בריכות טרמיות (בין 42-63 מעלות), 8 סוגים שונים של סאונות (חמאם טורקי, סאונה הודית, סאונת מלח וכד') שפועלות גם בחורף, חדר כושר, טרמפולינות, מיני-גולף, כדור-עף, רכיבה על אופניים, טניס וקארטינג.

      מלון REGENT בזאגרב

      מלון REGENT בזאגרב שוכן בבניין אלגנטי ,ייחודי שנבנה במקור בשנת 1925,כדי להכיל את נוסעי הרכבת של האוריינט אקספרס.המלון מציע שירות ונוחיות אולטימטיבית.מקום להירגע בו וללגום בלגימה את החוויה ההיסטורית.מיקומו של המלון בלב עיר הבירה של קרואטיה , המדורג בחמישה כוכבים, משלב באופן מושלם יוקרה נוחיות ומאפשר גישה נוחה לאתרים הסטוריים , וכן למרכזי הבידור.מקומו של המלון מאפשר גישה נוחה למרכז היהודי. המלון מציע לקהל הישראלי סופי שבוע מיום שישי עד יום ראשון בחודשים יולי אוגוסט במחיר של 136 יורו ללילה לחדר זוגי כולל ארוחת בוקר.ניתן לקבל ארוחה כשרה בהזמנה מראש.

      מלון TOPLICE

      מלון ברמה של 4 כוכבים המתאים לחופשות משפחתיות. במלון 106 חדרים, 4 סוויטות ו-4 דירות המתאימות למשפחות. החדרים ממוזגים, טלוויזיה בכבלים, טלפון, מיני-בר, מרפסות וכספת. המלון מחובר במנהרה מקורה למרכז הריווירה הטרמית והחורפית ומרכז הספורט; באוולינג, סקווטש, מגרשי טניס, מכון לעיצוב הגוף, בריכה חיצונית ובריכה מקורה. הופעות בידור של המלון בערבים. ההתאכסנות היא על בסיס חצי פנסיון ומאפשרת פעמיים ביום כניסה לפארק המים והמרחצאות הטרמיים.

      ביטוח ביטול מכל סיבה

      חשוב להיות ערוכים מראש, כי לפעמים יש שינויים בתוכניות
      ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה מאפשר לך לבטל את מרכיבי
      החופשה עד הרגע האחרון ולקבל החזר כספי עבור הפסד ההוצאות שלך.
      ניתן לבטל טיסות, מלונות, קרוז, משחק כדורגל, הופעות ועוד.

      מאמרים

      לכל המאמרים◂

      שאלות נפוצות

      אנחנו פתוחים כל יום משעה 08:30 עד 17:00

      בימי שישי מ- 08:30 עד 12:30

      מחפשים את הטיול המושלם?

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום אתרים אורגני